субота, 9 січня 2016 р.

QR-код в навчальному процесі

   QR-код - новий вид штрих-коду (двовимірний), розроблений та представлений японською компанією в 1994 році. Цей код являє собою мініатюрний носій текстових даних (у вигляді цифр, літер, знаків), об'ємом приблизно половина сторінки формату А4. Найчастіше QR-коди можна зустріти на упаковках, рекламних плакатах, сторінках журналів і візитівках, а також біля туристичних об'єктів тощо. Вони можуть містити дуже довгі або складні адреси інтернет-ресурсів.
Прочитати закодовану інформацію можна за допомогою мобільного пристрою. Для цього достатньо навести фотокамеру мобільного пристрою на зображення коду і скористатися спеціальним додатком, який легко віднайти в інтернеті. Можна прочитати і завантажений на комп'ютер QR-код.
Анімація із сайту http://so-ni.okis.ru/school.html
Різні програми допоможуть  створити власний QR-код - візитівку, запрошення тощо.
   На сучасному уроці QR-код допоможе активізувати увагу та підвищити мотивацію учнів, якщо за допомогою нього представити тему, проблему уроку, організувати самостійну діяльність дітей, наприклад, у вигляді квесту. Вчитель за допомогою QR-коду може надавати посилання на інформаційні джерела, текстові завдання, інструкції та додаткові відомості для виконання завдань, відповіді для самоперевірки.
   Більш цікавим пропоную переглянути мій приклад використання QR-коду.

1 коментар: