Біологія 8 клас

НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ


ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКІВ

І. ВСТУП
1. Біосоціальна природа людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я  
2. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини

ІІ. ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ЯК БІОЛОГІЧНА СИСТЕМА
1. Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини
2. Тканини
4. Поняття про механізми регуляції. Нервова регуляція
5. Гуморальна регуляція. Поняття про гормони. Імунна регуляція
Готуємося до самостійної роботи


ІІІ. ОПОРА ТА РУХ
1. Значення   опорно-рухової системи, її будова та функції  
2. Кістки,хрящі
3. Огляд будови скелета. З’єднання кісток 
4. Функціїта будова скелетних м’язів. Основні групи скелетних м’язів
5. Роботам’язів. Втома м’язів
6. Розвиток опорно-рухової системи людини з віком. Профілактика порушення опорно-рухової системи
7. Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи

ІІІ. ОБМІН РЕЧОВИН ТА ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ
1. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини - основна властивість живого. Харчування та обмін речовин
2. Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів
3. Значення компонентів харчових продуктів. Харчові добавки та їх значення. Харчові та енергетичні потреби людини
Готуємо проект "Збалансоване харчування"


ІV. ТРАВЛЕННЯ

V. ДИХАННЯ

V. ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН

Наступне відео продемонструє процес зсідання крові та серцевий цикл





Надання першої допомоги при кровотечах



Немає коментарів:

Дописати коментар