Намагайтеся виконувати завдання в межах зазначеного часу
14.05.20. Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації
1) Опрацюйте § 46
2) Дайте відповіді на запитання Google-форма
04/07.05.20. Сучасна біотехнологія та її основні напрямки: харчова, сільськогосподарська, промислова, екологічні. Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології
1) Опрацюйте §§ 44, 45
27/29.04.20. Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини
1) Опрацювати §§ 42, 43
2) Подивитися запропоновене відео (зверніть увагу на дати випусків новин)
3) Виконати завдання Google-форми
21.04-24.04.2020
21.04.20. Сучасні методи селекції мікроорганізмів
1) Опрацюйте матеріал § 41 та презентацію
13.04-17.04.2020
16.04.20. Сучасні методи селекції тварин і рослин. Явище гетерозису та його генетичні основи. Значення для планування селекційної роботи закону гомологічних рядів спадкової мінливості М. І. Вавилова
1) Опрацюйте матеріал § 40.
2) Подивіться відеоматеріал про селекцію організмів
13.04.20 Поняття про селекцію завдання сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.
1) Опрацюйте § 39 та запропонований матеріал
06.04-10.04.2020
09.04.20 Підсумкове оцінювання з теми "Біологічні основи здорового способу життя"
Виконайте тестові завдання за посиланням ТЕСТИ
06.04.20. Імунотерапія. Імунокореція
1) Опрацюйте § 37 с. 252-254 та ознайомтеся з матеріалами презентації та плейлиста (4 відео)
3) Оформіть проєкт "Особиста програма зміцнення здоров’я" та дайте відповіді на запитання Google-форми. Проєкт можна завантажити в форму або прикріпити до завдання в GoogleClassroom
30.03.-03.04.2020
30.03.20. Імунна система людини.
1) Опрацюйте § 38 с. 250-252 та подивіться плейлист (4 відео)
2) Поміркуйте та дайте відповідь на запитання у Google-формі
30.03.20. Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом
1) Якщо ти ще не опрацював матеріал попереднього уроку, дивись завдання у віконечку в кінці сторінки за та виконай їх.
2) Опрацюйте § 37 у підручнику та перегляньте презентацію
3) Перевірте, як ви засвоїли матеріал, викнавши тестові завдання ТЕСТИ
4) Виконайте у документі Word практичну роботу за інструкцією на с. 249 підручника та завантажте файл у Google-форму ПРАКТИЧНА РОБОТА
Немає коментарів:
Дописати коментар