Дистанційне вивчення біології 11 клас

Намагайтеся виконувати завдання в межах зазначеного часу


14.05.20. Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації
1) Опрацюйте § 46

2) Дайте відповіді на запитання       Google-форма



04/07.05.20. Сучасна біотехнологія та її основні напрямки: харчова, сільськогосподарська, промислова, екологічні. Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології
1) Опрацюйте §§ 44, 45


2) Дайте відповіді на запитання       Google-форма


27/29.04.20. Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини
1) Опрацювати §§ 42, 43
2) Подивитися запропоновене відео (зверніть увагу на дати випусків новин)

3) Виконати завдання Google-форми


21.04-24.04.2020 

21.04.20. Сучасні методи селекції мікроорганізмів

1) Опрацюйте матеріал § 41 та презентацію


2) Дайте відповідь на запитання Google-форми



13.04-17.04.2020 

16.04.20. Сучасні методи селекції тварин і рослин. Явище гетерозису та його генетичні основи. Значення для планування селекційної роботи закону гомологічних рядів спадкової мінливості М. І. Вавилова

1) Опрацюйте матеріал § 40.
2) Подивіться відеоматеріал про селекцію організмів




3) Дайте відповіді на запитання 1-9 на с. 269. Фото роботи додайте до завдання в GoogleClassroom або надішліть. В завданні можна створити документ і дати відповіді на запитання в ньому.


13.04.20 Поняття про селекцію завдання сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.

1) Опрацюйте § 39 та запропонований матеріал




2) Дайте відповіді на запитання Google-форми


06.04-10.04.2020 

09.04.20 Підсумкове оцінювання з теми "Біологічні основи здорового способу життя"

Виконайте тестові завдання за посиланням ТЕСТИ


06.04.20. Імунотерапія. Імунокореція

1) Опрацюйте § 37 с. 252-254 та ознайомтеся з матеріалами презентації та плейлиста (4 відео)




3) Оформіть проєкт "Особиста програма зміцнення здоров’я" та дайте відповіді на запитання Google-форми. Проєкт можна завантажити в форму або прикріпити до завдання в GoogleClassroom



30.03.-03.04.2020


30.03.20. Імунна система людини. 

1) Опрацюйте § 38 с. 250-252 та подивіться плейлист (4 відео)

2) Поміркуйте та дайте відповідь на запитання у Google-формі
3) Нагадую також про проєктну роботу "Особиста програма зміцнення здоров’я". Відшукайте в зошитах план проєкту та оформіть його. Можете зробити це на online-платформі: у вигляді Google-презентації, в Google-документа, Google-сайта тощо.



30.03.20. Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних  захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом

1) Якщо ти ще не опрацював матеріал попереднього уроку, дивись завдання у віконечку в кінці сторінки за  та виконай їх.
2) Опрацюйте § 37 у підручнику та перегляньте презентацію


3) Перевірте, як ви засвоїли матеріал, викнавши тестові завдання ТЕСТИ
4) Виконайте у документі Word практичну роботу за інструкцією на с. 249 підручника та завантажте файл у Google-форму ПРАКТИЧНА РОБОТА




Завдання до уроків за 16.03-20.03.20





Немає коментарів:

Дописати коментар