Дистанційне навчання 11 клас

Намагайтеся виконувати завдання в межах зазначеного часу


04.05.-08.05.2020

05-06.05.(11-А)/07-08.04(11-Б)/2020Розрахункові задачі. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку
1) Повторіть § 18 і § 12
2) Подивіться запропоноване відео




3) Розвяжіть наведені задачі



27.04.-30.04.2020

29.04.(11-А)/30.04(11-Б)/2020Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами

І. Працюйте інструкцію до практичної роботи на с. 206-207 підручника
ІІ. До кожного переліку речовин складіть фрагменти генетичних ланцюгів за участю цих речовин. 
Запишіть план експерименту для здійснення хімічних перетворень за складеними ланцюжками. 
В плані до кожного хімічного перетворення потрібно вказати: 
1) реагент, що додають; 
2) умови, необхідні для здійснення реакції (за потреби); 
3) зовнішні ознаки перебігу реакції; 
4) скласти рівняння запланованих реакцій в молекулярній формі; 
5) для реакцій йонного обміну навести йонно-молекулярні рівняння.
ІІІ. Зробіть висновок про можливість взаємного перетворення сполук різних класів. Назвіть умови перебігу реакцій за участю різних сполук, на які ви спиралися під час складання генетичних ланцюгів

Фото виконаної роботи додайте до завдання в GoogleClassroom або надішліть


21.04.-24.04.2020

22.04.(11-А)/24.04(11-Б)/2020. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук

1) Опрацювати матеріал § 38, подивитися запропоновані відео (в 2-й половині відео 2 є приклад практичного перетворення за генетичним ланцюжком)




2) Потренуйтеся складати хімічні рівняння, виконавши вправи з а посиланнями
3) Виконайте завдання 541 (а-к) та 549 за підручником. Фото роботи надішліть.



21.04.(11-А)/23.04(11-Б)/2020. Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. Навчальний проект «Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці)», «Неорганічні речовини у харчовій промисловості»
1) Пригадайте значення різних хімічних елементів для живих організмів. Подивіться запропоновані відео.


2) Виконайте проєкт на одну із запропонованих тем. Оформіть у вигляді відеосюжету, скрайбінгу, буклету, Google-презентації тощо. Роботу або посилання на неї можна розмістити на online-дошці за посиланням  https://cutt.ly/6yqPpen



13.04.-17.04.2020

15.04.(11-А)/17.04(11-Б)/2020. Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей

1) Ознайомтеся з інструкцію до практичної роботи с. 197-198. 
2) Подивіться відео "Якісні реакції на деякі йони"


3) Оформіть в робочих зошитах практичну роботу за інструкцією в підручнику. 
Зазначте дату виконання, тему роботи. В ході роботи до кожної задачі заповніть таблицю.

Фото роботи додайте до завдання, або надішліть



14.04(11-А)/16.04(11-Б)/2020.Якісні реакції на деякі йони

1) Ознайомтеся з матеріалом § 37.
2) Подивіться відео лабораторних дослідів з виявлення різних іонів
Виявлення катіонів Феруму(2+) і Феруму(3+) - дослід 1, 2; дослід 3-5
Виявлення катіонів Барію - дослід 6
Виявлення катіонів амонію - дослід 7
Виявлення силікат-іонів - дослід 8
Виявлення ортофосфат-іонів - дослід 9
3) Виконайте завдання № 530 і № 531  на с. 196 підручника та додайте фото роботи до Google-форми



06.04.-10.04.2020

08.04(11-А)/10.04(11-Б)/.2020.Залізо: фізичні і хімічні властивості

1) Опрацюйте § 36 та подивіться плейлист про властивості та застосування заліза (6 відео)


2) Виконайте тестові завдання за посиланням ТЕСТИ


07.04(11-А)/09.04(11-Б)/.2020Алюміній: фізичні і хімічні властивості

1) Опрацюйте § 35 та подивіться плейлист про властивості та застосування алюмінію (4 відео)


2) Виконайте тестові завдання за посиланням ТЕСТИ


30.03.-03.04.2020


01.04(11-А)/03.04(11-Б)/.2020Поняття про жорсткість води та способи її усунення. Навчальний проект «Усунення тимчасової і постійної жорсткості води»

1) Опрацюйте матеріал на с. 175-176 підручника
2) Перегляньте наведені відео






3) Створіть слайд про наслідки використання жорсткої води, або сучасні методи усунення твердості води
4) Визначте експериментально жорсткість у вашій оселі. Зробіть фото, або відео вашого дослідження та заповніть форму.
Хід експерименту
Натріть на тертушці, або подрібніть іншим шляхом невеликий шматочок мила. Візьміть чотири приблизно однакові склянки. В дві з них налийте звичайної некип’яченої води, в третю – охолоджену кип’ячену. В одну  склянку з некип’яченою та в склянку з кип’яченою водою додайте мило, в останню склянку – приблизно таку ж кількість засобу для прання. Прикрийте склянки капроновою кришкою або іншим предметом та струсіть кожну протягом 1-2 хвилин. Порівняйте висоту шару піни в усіх посудинах. Для точності порівняння, можете виміряти висоту шару лінійкою.
Зробіть висновок про відносну жорсткість води у вашій оселі.



31.03(11-А)/02.04(11-Б)/.2020. Властивості, застосування гідроксиду Кальцію


1) Якщо ти ще не опрацював матеріал попередніх уроків, дивись завдання за 16.03-20.03.20 у віконечку в кінці сторінки.
2) Опрацюйте матеріал § 34 с. 171-174
3) Перегляньте відео про властивості магнію та кальцію








4) Дайте відповіді на запитання Google-форми "Властивості та застосування гідроксиду кальцію"





16.03-20.03.2020








Немає коментарів:

Дописати коментар