Дистанційне навчання 8 клас

Намагайтеся виконувати завдання в межах зазначеного часу


05/06.05.20. Способи добування оксидів, основ, кислот і солей

1) Опрацюйте матеріал §§ 33- 36
2) Подивіться запропоновані відеопрезентації





3) Виконайте наведені завдання



29.04.20. Практичні робота 1. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук
Перейдіть за посиланням, опрацюйте практичну роботу та оформіть її в робочому зошиті за наведеною інструкцією.
В зошиті слід записати дату, "Практична робота", тему та мету роботи.

Фото роботи, а також додаткові матеріали до роботи додайте до завдання, або надішліть через Viber




21.04.-24.04.2020

22.04.20. Розрахунки за хімічними рівняннями за участю солей

1) Повторіть § 32 
2) Дайте відповідь на наступні питання. Відповіді запишіть в зошиті, фото роботи надішліть 
Завдання 1. У йододефіцитних регіонах використовують йодовану кухонну сіль. Які речовини входять до складу цієї солі? Чим небезпечний йододефіцит. Якими харчовими продуктами можна замінити йодовану сіль? 
Завдання 2. Батьки доручили студентам Наталці й Сергію виготовити розчин купрум(ІІ) сульфату для обприскування фруктових дерев на присадибній ділянці. Студенти засперечалися: Наталка запропонувала виготовити розчин в оцинкованому відрі, а Сергій – у пластмасовому. Хто з них має рацію? Запишіть формулу купрум(ІІ) сульфату. Що відбуватиметься, якщо розчин купрум сульфату приготувати в оцинкованому відрі? Що відбуватиметься з цим же розчином у пластиковому відрі?
3) Пригадайте, як розв'язувати задачі за хімічним рівнянням (за потреби ще раз передивіться відео)
4) Потренуйтеся розв'язувати задачі у завданні за посиланням ЗАДАЧА 1
5) Розвяжіть задачу за наведеною умовою, запишіть в зошиті, фото роботи додайте.

ЗАДАЧА 2. Обчисліть масу (г) плюмбум(ІІ) йодиду, який можна одержати взаємодією плюмбум(ІІ) нітрату з 33,2 г калій йодиду в розчині. 


21.04.20. 21.04.20. Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з лугами, іншими солями

1) Повторіть § 32
2) Перегляньте ще раз відео про взаємодію солей з лугами та іншими солями
3) Виконайте тренувальну вправу за посиланням    ВПРАВА

4) Виконайте наступне завдання. Фото роботи надішліть



13.04.-17.04.2020

15.04.20. Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами
1) Ознайомтеся з матеріалом § 32 
2) Пригадайте! Солі - це сполуки, що складаються з катіонів металів та аніонів кислотних залишків. Розгляньте на слайді, які групи солей виокремлюють.

3) Ознайомтеся з хімічними властивостями солей, переглянувши запропоновані відеоуроки
4) Виконайте запропоновані завданняФото роботи надішліть

5) Спробуйте дати відповідь на відеозапитання "Їжак" 


та додаткове запитання "Рентгеноскопія"




14.04.20. Розрахунки за хімічними рівняннями за участі амфотерних сполук

1) Повторіть матеріал § 31 (за потреби перегляньте відео до попереднього завдання або презентацію)
2) Виконайте в  в зошиті завдання та розв'яжітьзадачі. Фото роботи додайте до Google-форми
Завдання 1. Запишіть рівняння реакцій між: А) алюміній оксидом та бромідною кислотою; Б) алюміній оксидом та літій гідроксидом при сплавлянні; В) берилій гідроксидом та нітратною кислотою; Г) берилій гідроксидом та натрій гідроксидом в розчині; Д) хром(ІІІ) гідроксидом та сульфатною кислотою; Е) хром(ІІІ) гідроксидом та калій гідроксидом в розчині
Задача 2. Обчисліть яка маса осаду ферум(ІІІ) гідроксиду може розчинится в розчині, що містить 20 г натрій гідроксиду


06.04.-10.04.2020

08.04.20. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами

1) Опрацюйте § 31 та подивитися відео. Звертаю вашу увагу на відеоурок - дуже гарне пояснення теми!

Плейлист містить 3 відео




2) Виконайте тренувальну вправу АМФОТЕРНІ СПОЛУКИ


07.04.2020. Використання кислот. Вплив на довкілля і здоров’я людини

1) Опрацюйте с. 166-167 та запропоновані матеріали







2) Знайдіть додаткову інформацію про використання однієї з кислот (неорганічної або органічної) та створіть свій слайд у загальній презентації "Використання кислот" для свого класу.
8-А               8-Б
3) Виконати. Завдання 1: є речовини: літій оксид, нітратна кислота, купрум(ІІ) гідроксид, ферум(ІІ) оксид, кальцій гідроксид, сульфатна кислота, барій хлорид, цинк сульфат, карбон(ІV) оксид. Які з цих речовин взаємодіятимуть із хлоридною кислотою? Складіть рівняння можливих реакцій. (Фото роботи додайте в Google-форму)

4) Розв'язати. Задача 2. Кальцій ортофосфат використовують для виготовлення мінеральних добрив. Обчисліть масу кальцій ортофосфату, яку можна отримати під час взаємодії 16,8 г кальцій оксиду з ортофосфатною кислотою (Фото роботи додайте в Google-форму)

Google-форма для завантаження робіт



30.03.-03.04.2020

01.04.2020. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій за участю кислот

1) Повтори основні формули, які використовуються про обчисленні маси або об'єму речовини за її кількістю.
2) Пригадай (знайди в зошиті) алгоритм розвязування задач на основі хімічного рівняння
3) Подивись запропоновані відео (за потреби подивись відеоурок "Хімічні властивості кислот")







4) Розв'яжи запропоновані задачі, відповідно до свого варіанту. Розв'язок сфотографуй та заповни Google-форму (умови задач у формі).

 


31.03.2020. Хімічні властивості кислот: взаємодія з солями

Свої запитання задавай за посиланням Дошка для запитань

1) Якщо ти ще не опрацював матеріал попереднього уроку, переходь за посиланням Урок 50. Кислоти 

2) Перевір, як ти засвоїв матеріал попереднього уроку, виконавши завдання за посиланням (натискай на посилання) https://cutt.ly/dtQ3P7d

3) Пригадай! СОЛІ - це сполуки, які складаються з катіонів металічних елементів та аніонів кислотних залишків.
Виконай завдання за посиланням Вправа 1

4) Ознайомся, як взаємодіють кислоти з солями у наступних відео




Отже, РОЗЧИНИ КИСЛОТ можуть взаємодіяти з СОЛЯМИ, але за певних умов.


Подивись ще декілька прикладів взаємодії кислоти з сіллю



Спробуй записати повне рівняння реакцій, які продемонстровані у відео
А) Аргентум нітрат плюс хлоридна кислота
Б) Натрій силікат плюс хлоридна кислота
Перевір себе за посиланням Вправа 2

Ще одна ОКСИГЕНВМІСНИХ кислот - це розклад при нагріванні.  Інформацію про їх розкладання можна знайти на с. 166 підручника


4) Виконай завдання за посиланням Вправа 3

Урок завершено. Дякую за роботу ✌



16.03-20.03.2020






Немає коментарів:

Дописати коментар