Дистанційне навчання 7 клас

Намагайтеся виконувати завдання в межах зазначеного часу.



06.05.20. Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі
1) Опрацюйте § 30


2) Знайдіть додаткову інформацію та підготуйте міні-проєкт на одну з тем «Звідки беруться кислотні опади» або «Наслідки кислотних опадів для живої природи». Фото роботи або посилання на неї надішліть.



05.05.20. Поняття про індикатори

1) Опрацюйте § 29. Випишіть в зошит, як змінюють зарвлення лакмус, фенолфталеїн, метилоранж та універсальний індикатор в кислому та лужному середовищі. Можна роздрукувати та вклеїти у зошит "Таблицю зміни забарвлення індикаторів"

2) Подивіться запропоновані відео. 






3) Виконайте тестові завдання      ТЕСТИ
4) Приготуйте індикатори з наявних вдома рослин та випробуйте їх (підказка на с. 170 у підручнику). Фото роботи надішліть


28.04.20. Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи
1) Опрацюйте матеріал § 28
2) Подивіться запропоноване відео






3) Виконайте завдання, наведені у вкладеному файлі. Фото роботи додайте, або надішліть



21.04-24.04.2020

22.04.20. Практична робота № 5.Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин
1) Подивіться відео про те, як правильно приготувати розчин в лабораторії


2) Виконайте в робочому зошиті практичну роботу "Приготування розчину із заданою масовою часткою". Фото роботи та фото- або відеозвіт додайте до завдання або надішліть
Запис для практичної роботи має бути наступним
Дата виконання
Практична робота №5.
Тема. Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин
Мета. Навчитися виготовляти розчини
Обладнання та матеріали: (перелік приладдя, яким ви користувалися: мірний або звичайний стакан, склянка, ваги, ложки тощо) сіль, вода
Хід роботи
Завдання 1. Приготувати 500 г розчину з масовою часткою солі 10%
1) Наведіть у вигляді розв’язку задачі обчислення, яку масу солі та який обєм води вам необхідно відміряти.
2) Приготуйте такий розчин, використовуючи наявне приладдя, мірний або звичайний кухонний посуд (стакан містить 200 г води, 1 чайна ложка – 10 г солі, 1 столова ложка – 30 г солі). Хід приготування розчину зніміть на відео, або сфотографуйте декілька кроків.
3) Опишіть в зошиті свої дії: яким чином і скільки солі ви відміряли, яким чином і скільки води ви відміряли, як приготували розчин.
Завдання 2 (для високого рівня). Приготувати із 200 г (200 мл) виготовленого розчину, розчин з масовою часткою 5%.
1)  Наведіть у вигляді розв’язку задачі необхідні обчислення
2) Приготуйте такий розчин, використовуючи наявне приладдя та опишіть в зошиті свої дії

ДЛЯ ВСІХ. Зробіть висновок, що потрібно знати і вміти, щоб приготувати потрібний розчин, де вам можуть знадобиттися отриманні знання?


21.04.20. Виготовлення розчину

1) Подивіться відео з прикладами розв'язування задач
2) Розв'яжіть задачі
Задача 1. Яку масу солі та який обєм води необхідно взяти для приготування 800 г 5 % розчину?
Задача 2. Обчисліть масову частку цукру в розчині, який одержали при зливанні 400 г 5% та 200 г 10% розчинів.

Фото розв'язаних задач надішліть


13.04-17.04.2020

14.04.20. Обчислення масової частки та маси розчиненої речовини в розчині

1) Повторіть матеріал § 27 (за потреби переглянь відео до попереднього завдання або презентацію)
2) Розв'яжи в зошиті задачі та завантаж фото роботи в Google-форму
Задача 1. Яка маса цукру міститься в розчині масою 300 г із масовою часткою цукру 10 %?
Задача 2. У воді масою 180 г розчинили 20 г солі. Визначте масову частку солі в одержаному розчині.
Задача 3. Визначте масу солі, необхідну для приготування 200 мл розчину з масовою часткою солі 15%, якщо густина розчину становить 1,1 г/мл
Задача 4. Для засолювання огірків використовують 7 % водний розчин кухонної солі NaCl. Саме такий розчин достатньою мірою пригнічує життєдіяльність хвороботворних мікробів і пліснявого грибка і в той же час не перешкоджає процесам молочнокислого бродіння. Розрахуйте масу солі та об’єм води для приготування такого розчину кухонної солі об’ємом 10 л, якщо його густина 1,048 г/мл

06.04-10.04.2020


07.04.20. Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини

1) Тема розглянута у § 27 підручника
2) Подивіться уважно відеоурок та запишіть в зошиті ФОРМУЛЬНУ ПІРАМІДКУ та основні формули. 
3) Запишіть  приклади розв'язування задач


4) Розв'яжіть в зошиті запропоновані задічі, зробіть фото та додайте у Google-форму або надішліть

Задача 1. Обчисліть масову частку цукру в розчині, якщо 500 г цього розчину містить 40 г цукру
Задача 2. Яка маса оцтової кислоти міститься в 200 г есенції, якщо масова частка кислоти в есенції 70 %.
Задача 3. Обчисліть масову частку солі в розчині, виготовленому з 225 г води та 25 г солі


07.04.20. Вода – розчинник. Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина

1) Опрацювйте § 26 та подивитися відео




Запам'ятайте! Дистильована вода - це очищена вода, яка практично не містить домішок інших речовин. Її отримують методом дистиляції (перегонки)

2) Виконайте завдання за посиланням. Завдання 1




30.03-03.04.2020

31.03.20. Контрольна робота з теми "Кисень"
1) Повторити матеріал можна за посиланням https://cutt.ly/Wtd5Z95
2) Доступ до завдань контрольної роботи відкрито до 03.04.2020 до 22.00 години
Варіант 1 https://cutt.ly/1tPw4zg
Варіант 2 https://cutt.ly/WtPeaTm


01.04.20. Завдання до уроку "Вода, склад   молекули, поширеність у природі, фізичні властивості"
1) Опрацювати матеріал урока (§ 25 с. 147 у підпучнику) за посиланням  
                                                       https://cutt.ly/ttT4Y5l
Якщо не можете опрацювати урок online, напишіть в зошиті відповіді на завдання 184-187 на с. 151 підручника та надішліть.


16.03-20.03.2020


Немає коментарів:

Дописати коментар