Дистанційне навчання 5 клас

Любі діти, намагайтеся виконувати завдання в межах зазначеного часу


19.05.20. Самостійна робота з теми "Людина на планеті Земля"


04.05.20. Екологічні проблеми та їх розв’язування

1) Опрацюйте § 46
2) Подивіться запропоноване відео


3) Виконайте тестові завдання    ТЕСТИ



28.04.20. Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини

1) Подивіться запропоноване відео



2) Виконайте тестові завдання     ТЕСТИ
3) Дайте відповіді на запитання 2 і 3 на с. 178 підручника. 
Додатково (за бажанням) виконйте міні-проект з рубрики «Допоможуть дорослі»
Фото робіт можна завантажити у Google-форму або надіслати


21.04 - 24.04.2020

21.04.20. Екосистеми. Рослинний і тваринний світ своєї місцевості
1) Подивіться відеопрезентацію до уроку та дайте відповіді на наведені в ній запитання.
Відеопрезентація "ЕКОСИСТЕМИ"
2) Дізайтеся більше про різноманітність екосистем


3) Складіть характеристику екосистеми за планом на с. 172 (Сторінка природодослідника). Результат роботи можна представити у вигляді презентації, відеосюжету, тексту з малюнком або фото. Роботу можна надіслати або завантажити у Google-форму                           



13.04 - 17.04.2020

17.04.20. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів. Угруповання організмів

1) Ознайомтеся з матеріалом § 43
2) Подивіться відеопрезентацію до уроку


3) Дізнайтеся більше про маскування тварин



4) Дізнайтеся, які бувають рослинні угрупування


5) Виконайте завдання 3 і 6 на с. 167 підручника та заповніть (клікніть на) 



14.04.20Навчальний проєкт «Професія дощового червяка»
Зайдіть цікаву інформацію про роль дощових червяків у природі. Оформіть її у довільному вигляді. Фото робіт, або самі роботи можна надіслати або прикріпляти на дошку проєкту (додати можна і цікаве відео)
https://cutt.ly/ItZoU4O



06.04 - 10.04.2020

10.04.20Пристосування організмів до життя у ґрунті

1) Прочитайте § 42 
2) Опрацюйте урок за посиланням https://cutt.ly/ZtZdSR7

3) Якщо не можете опрацювати урок online, напишіть в зошиті відповіді на запитання 2-5 на с. 161 підручника




07.04.20Пристосування організмів до   життя у воді

1) Прочитайте § 41 
2) Опрацюйте урок за посиланням https://cutt.ly/ttAM8B8
3) Якщо не можете опрацювати урок online, напишіть в зошиті відповіді на запитання 2-5 на с. 156 підручника



30.03 - 03.04.2020

31.03.20 Завдання до уроку "Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища"
1) Прочитайте § 39
2) Опрацюйте урок за посиланням https://cutt.ly/qtT0eCA
3) Якщо не можете опрацювати урок online, напишіть в зошиті відповіді на запитання 2-5 на с. 146 підручника

03.04.20 Завдання до уроку "Пристосування організмів до життя в наземно-повітряному середовищі"
1) Прочитайте § 40
2) Опрацюйте урок за посиланням  https://cutt.ly/3tnOn6f
3) Якщо не можете опрацювати урок online, напишіть в зошиті відповіді на запитання 2-5 на с. 151 підручника

Спільний проєкт "Отруйні тварини, гриби та рослини України"

Відеоурок "Найпоширеніші та отруйні рослини, тварини, гриби України"


1) Обери про який отруйний організм ти підготуєш інформацію: тварину, рослину чи гриб (один!).
2) Перейди до спільної презентації за відповідним посиланням та оформи свій слайд на готовому шаблоні. Щоб вставити зображення натискай на кнопку "ВСТАВИТИ" у верхньому рядку меню або на іконку зображення.

Отруйні гриби України https://cutt.ly/WtnPdHL
Отруйні рослини України https://cutt.ly/GtnPoKU
Отруйні тварини України https://cutt.ly/DtnPt34

3) Якщо в обраній темі закінчилися вільні слайди-шаблони, підбери інформацію та оформи слайд для організму з іншої групи.
4) Будь коректним та уважним! Не видаляй чужу роботу!

Сторінка для запитань https://cutt.ly/jtnPTYP


16.03 - 20.03.2020



Немає коментарів:

Дописати коментар