Дистанціне вивчення біології 10 клас

Намагайтеся виконувати завдання в межах зазначеного часу


14.05.20. Вікові періоди індивідуального розвитку людини. Статеве дозрівання. Профілактика ЗПСШ. Старість як етап онтогенезу.  Теорії старіння на молекулярному, клітинному, оранізмовому рівнях.Типи, швидкість, тривалість росту різних груп організмів. Регуляція росту у тварин та рослин
1) Опрацюйте § 105-107

2) Дати відповіді на запитання       Google-форма


07.05.20. Етапи постембріонального розвитку насінних рослин. Типи постембріонального розвитку у тварин. Прямий розвиток. Життєві цикли та чергування поколінь
1) Повторіть періоди онтогенезу рослин за § 98. Опрацюйте § 104. 
2) Подивіться запропоноване відео






3) Виконайте завдання за посиланням    ПОСТЕМБРІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК



04.05.20. Періодизація ембріонального розвитку людини. Критичні періоди розвитку зародка людини. Будова та функції плаценти людини. Поняття про тератогенез. Сучасні методи ембріології. Тканинна та ембріональна інженерія, химерні організми. Репродуктивна медицина
1) Опрацюте §§ 102-103
2) Подивіться запропоноване відео

3) Виконайте підсумкове тестування з теми "Ембріональний розвиток організмів"


27.04-30.04.2020 

30.04.20. Ембріональна індукція. Механізми регуляції онтогенезу
Практична робота "Вивчення похідних зародкових листків" була об'єднана з попередньою (завдання 3)

1) Опрацюйте § 101
2) За потреби ще раз перегляньте відео з попереднього уроку
3) Виконайте тести за посиланням         ТЕСТИ



27.04.20. Періоди­зація онтогенезу багатоклітинних організмів. Типи онтогенезу у тварин. Ембріональний розвиток та його етапи у рослин. Поява багатоклітинного одношарового зародка – бластули. Типи бластул у хордових.  Практична робота 17. Вивчення етапів ембріогенезу хордових тварин
1) Опрацювати § 98-100

2) Виконати практичну роботу за інструкцією у вкладеному файлі


21.04-24.04.2020 

23.04.20. Механізми визначення статі. Стать і гендер у людини. Гермафродитизм. Етапи запліднення у людини. Причини порушення процесів запліднення у людини. Екстракорпоральне запліднення. Способи контрацепції
1) Опрацюйте § 96-97
2) Передивіться відео, пригадайте визначення статі та процес запліднення у людини (попередній урок)
Відео "Стать"

3) Дайте відповіді на запитання Google-форми


13.04-17.04.2020 

16.04.20. Запліднення: його форми, етапи значення. Особливі форми розмноження: партеногенез, апоміксис, неотенія, педогенез

1) Ознайомтеся з матеріалом §§ 94, 95
2) Подивіться запропоновані відео та розляньте схему "Особливі форми розмноження"





3) Виконайте ЗАВДАННЯ за вивченим матеріалом


13.04.20. Еволюція статевого розмноження. Практична робота 14. Типи та способи розмноження організмів

1) Опрацюйте § 93
2) Пригадайте особливості визначення статі у різних груп організмів, переглянувши відео


3) Пвторіть §§ 88, 90 та виконайте у вкладеному документі під своїм ім'ям практичну роботу - заповніть відповідні таблиці


13.04.20. Практична робота 15. Відмінність сперматогенезу і овогенезу у людини

1) Повторіть § 91, 92 та виконайте практичну роботу в документі у вкладеному файлі під своїм ім'ям


06.04-10.04.2020 

09.04.20. Статеве розмноження і статевий процес. Способи статевого розмноження. Гаметогенез у різних груп організмів. Особливості сперматогенезу та овогенезу у людини

1) Опрацюйте §§ 90-91
2) Подивіться запропоноване відео






3) Виконайте тестові завдання ТЕСТИ



06.04.20. Форми розмноження організмів. Нестатеве і статеве розмноження. Способи нестатевого розмноження прокаріотів, грибів, рослин, тварин. 

1) Опрацюйте § 87-89 у підручнику та перегляньте запропоновані відео






2) Виконайте тестові завдання. ТЕСТИ


30.03.-03.04.2020


02.04.20. Прямий поділ - амітоз. Старіння і загибель клітин. Апоптоз, некроз

1) Опрацюйте § 85 у підручнику та перегляньте запропоновані відео




2) Перевірте, як ви засвоїли матеріал, виконавши тренувальну вправу Вправа 1.


02.04.20. Клітинні технології в біології та медицині

1) Опрацюйте § 85 у підручнику та перегляньте запропонований плейлист (5 відео)




2) Поміркуйте та дайте відповіді на запитання Google-форми



30.03.20. МейозПорушення мейозу. Біологічне значення мейозу у рослин і тварин

1) Якщо ти ще не опрацював матеріал попереднього уроку, дивись завдання у віконечку в кінці сторінки за  та виконай їх.

2) Опрацюйте §§ 83, 84 у підручнику та перегляньте запропоновані відео




3) Перевірте, як ви засвоїли матеріал, викнавши тестові завдання ТЕСТИ

Практична робота 13. Порівняльна характеристика мітозу та мейозу. Складання аплікаційних схем мітозу і мейозу
Виконати практичну роботу в Google-документі за посиланням під своїм ім'ям (клікайте на ім'я)
Уляна, КатяТарасАняАнтон, Руслана


Завдання за 12.03-20.03.20


Немає коментарів:

Дописати коментар