Дистанційне навчання 10 клас

Намагайтеся виконувати завдання в межах зазначеного часу


13/15.05.20. Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства
1) Опрацювати § 31,  § 33 

2) Підготувати міні-проєкт на одну з тем «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів», «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу», «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями»


08.05.20. Каучуки, гума
1) Опрацюйте § 30 
2) Подивіться запропоноване відео


3) Порівняйте властивості: а) натурального каучуку і гуми; б) канчуків загального і спеціального призначення. Які їхні спільні та відмінні риси? Порівняльну характеристику можна подати у вигляді таблиць або діаграм Вена
4) За бажанням підготуйте міні-проєкт «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями»


27.03.-30.04.2020


29.04.20. Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації. Пластмаси. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання

1) Опрацюйте матеріал §§ 28, 29
2) Подивіться відео та матеріал презентації 






3) Виконайте тестові завдання        ТЕСТИ
4) Виконайте завдання до уроку (фото роботи надішліть) 


13.03.-17.04.2020

17.04.20. Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків

1) Опрацюте матеріал § 25 та подивіться запропоновіні відео
Відеопрезентація "Білки"
Відеодослід "Біуретова реакція"
2) Виконайте завдання, наведені у вкладеному файлі, фото роботи додайте в форму

15.04.20. Амінокислоти. Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди
1) Ознайомтеся з матеріалом § 24
2) Запам'ятайте! Амінокислоти - АМФОТЕРНІ сполуки - взаємодіють і з кислотами, і з лугами. Хімічні властивості обумовлені наявністю двох груп - аміногрупи -NН2 та карбоксильної групи -СООН. Найважливіша властивість - здатність сполучатися з утворенням пептидних  ланцюжків, які є основою білкових молекул.
3) Подивіться запропоновані відео

4) Виконайте в зошиті ЗАВДАННЯ та надішліть фото роботи. Презентацію додайте до завдання або надайте посилання на неї



06.04.-10.04.2020

10.04.2020. Ароматичні аміни. Анілін - основа для виробництва барвників

1) Опрацюйте § 23 с. 135-137
2) Подивіться навчальне відео (плелист містить 4 відео)






3) Виконайте тренувальну вправу. ВПРАВА 1
4) Виконайте підсумкове тестування (відкрито до 17.04.20 до 23.00) ТЕСТИ


03.04.2020. Насичені аміниБудова аміногрупи.  Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метан аміну

1) Опрацюйте § 23 (с.132-134) та подивіться відеоурок про насичені (аліфатичні) аміни.




         

           
   


Зверніть увагу! Атоми Нітрогену в амінах мають валентність ІІІ
Запам'ятайте! Аміногрупа - це група атомів -NH2
Аміни - це похідні амоніаку, в яких атоми Нітрогену, сполучені з вуглеводневими радикалами (залишками). Аміни проявляють основні властивості - взаємодіють з кислотами. При згоранні амінів крім вуглекислого газу та води утворюється азот N2
       
2) Перевірте, як ви зрозуміли матеріал, виконавши тренувальні вправи. 
Вправа 1. Вправа 2
Урок завершено. Дякую за роботу ✌



01.04.2020. Практична робота 1. Розв’язування експериментальних задач

1) Пригадайте особливості оксигенвмісних органічних сполук та якісні реакції за їх участю, переглянувши наступний плейлист (6 дослідів)



Заповніть Google-форму "Практична робота 1" 
Оцінка за практичну роботу буде доступна в GoogleClassroom, або надіслана на e-mail






16.03-20.03.2020




Немає коментарів:

Дописати коментар